Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1103 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 13:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:796.06 (1) |
Education (14789) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1707) |
SM ISO690:2012 FRUNZĂ, Gabriela. Dezvoltarea competenţelor de comunicare organizaţională la studenţii ciclului II în cadrul cursului „management, training şi
leadership în cultura fizică”. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2014, nr. 18(2), pp. 5-12. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 18(2) / 2014 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13:796.06 | ||||||
Pag. 5-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea, în general, comunicarea organizaţională, în special, constituie o necesitate a vieţii sociale. Comunicarea organizaţională reprezintă o formă de comunicare interumană prin care are loc schimbul de mesaje în vederea realizării obiectivelor individuale şi comune ale membrilor organizaţiei. Calitatea
comunicării organizaţionale este influenţată de nivelul de posesiune a competenţelor de comunicare organizaţională. Raportată la organizaţie, competenţa comunicativă implică o interacţiune conştientă şi raţională, un parteneriat, în scopul prezentării intenţiilor, nevoilor, intereselor, percepţiilor în procesul
de comunicare în organizaţie. În acest context, însuşirea competenţelor de comunicare organizaţională este indispensabilă specialistului în domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare organizaţională, capacitate de comunicare, competenţă de comunicare, sociabilitate, empatie, comunicativitate, ascultare activă., feedback |
||||||
|