Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
983 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2018-02-09 14:24 |
SM ISO690:2012 КОЧАРОВА, Галина. Вокальные циклы Златы Ткач последних лет
на стихи Агнесы Рошка (I): к проблеме гипертекста в композиторском творчестве
. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2011, nr. 1-2(12-13), pp. 200-206. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 1-2(12-13) / 2011 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 200-206 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de faţă este dedicat memoriei Zlatei Tkaci şi prezintă primul studiu analitic despre ciclurile vocale „ Soare de toamnă”, „E dorul apă vie” şi „Ţie” pe versurile poetesei moldave Agnesa Roşca. Aceste compoziţii pot fi tratate ca un macrociclu cu trăsăturile de hipertext. Problemele propuse pentru discuţie se examinează prin prisma muzicologiei contemporane ca un fenomen de interpretare
individuală muzicală a poeziei feminine precum şi sub aspectul istoric al studierii creaţiei târzii a compozitoarei. |
||||||
Cuvinte-cheie Zlata Tkaci, compozitori din Republica Moldova, ciclu vocal, poetesa moldavă, Agnesa Roşca |
||||||
|