TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. Motorul de căutare google
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
75 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-26 14:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.4:37.011.31 (1)
Programe. Software (302)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064)
SM ISO690:2012
CERNEI, Andriana. TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. Motorul de căutare google. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 49-60. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p49-60
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 4, 2023
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. Motorul de căutare google

ICT – methodological element of curricular integration in the realization of an interactive didactic approach. The google search engine

DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p49-60
CZU: 004.4:37.011.31

Pag. 49-60

Cernei Andriana12
 
1 IP Liceul Teoretic „Văratic”, Rîșcani,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

În mediul nostru globalizat în continuă expansiune, necesitatea ca educatorii să cultive un set de competențe diverse a devenit extrem de importantă, permițându-le nu numai să se adapteze, ci și să exceleze într-un mediu supus unei transformări rapide și neîncetate. În acest cadru, perspicacitatea digitală a cadrelor didactice ocupă un loc central, în special în contextul unui peisaj globalizat de ansamblu, caracterizat de digitalizarea omniprezentă a tuturor fațetelor din domeniile societal, economic, cultural și educațional. Acest articol articulează o strategie cuprinzătoare, elucidând un spectru de instrumente bazate pe web și o serie sistematică de etape. Aceste instrumente și orientări servesc drept resurse indispensabile pentru cultivarea și îmbogățirea competenței digitale a cadrelor didactice. Într-o epocă marcată de convergența globalizării și digitalizării, transmiterea și dobândirea de competențe digitale în rândul cadrelor didactice este imperativă pentru a rămâne în pas cu paradigmele educaționale contemporane.

In our ever-expanding globalized milieu, the exigency for educators to cultivate a diverse skill set has become paramount, allowing them to not only acclimate but also excel within an environment that is subject to rapid and incessant transformation. Within this framework, the digital acumen of teachers takes center stage, especially in the context of an overarching globalized landscape, characterized by the pervasive digitalization of all facets of societal, economic, cultural, and educational domains. This article articulates a comprehensive strategy, elucidating a spectrum of web-based tools and a systematic series of steps. These instruments and guidelines serve as indispensable resources for the cultivation and enrichment of the digital competence of the teaching cadre. In an era markedby the convergence of globalization and digitalization, the impartation and acquisition of digital skills among educators is imperative for staying abreast of contemporary educational paradigms.

Cuvinte-cheie
"Educație și educație": Informatică, competenţe digitale, DigCompEdu, cadre didactice, instrumente web,

informatics, Digital skills, DigCompEdu, teaching staff, Web Tools