Unitate şi narativitate în educație: o lecturǎ a filosofiei lui Henri Bergson
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
126 0
SM ISO690:2012
. Unitate şi narativitate în educație: o lecturǎ a filosofiei lui Henri Bergson. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 4, 12 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2023, Ediția 4, pp. 56-65. ISBN 978-9975-45-971-6 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale
Ediția 4, 2023
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale"
4, Chişinău, Moldova, 12 mai 2023

Unitate şi narativitate în educație: o lecturǎ a filosofiei lui Henri Bergson


Pag. 56-65

 
Universitatea din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 31 decembrie 2023


Rezumat

Articolul propune un comentariu asupra unora dintre ideile despre educaţie ale lui Henri Bergson. Prima parte va analiza şi contextualiza discursul său „Le bon sens et les études classiques”, iar cea de-a doua va urmări să identifice două implicaţii pentru filosofia educaţiei ale gândirii lui Bergson.

This paper aims to discuss some of Henri Bergson’s ideas on education. The first part will analyze and contextualize Bergson’s discourse on the“ Good Sense and Classical Studies”. The second part will identify two implications of Bergson’s thought for philosophy of education.

Cuvinte-cheie
Henri Bergson, educaţie, viaţă, studii clasice,

Henri Bergson, education, life, classical studies