Articolul precedent |
Articolul urmator |
133 0 |
SM ISO690:2012 DASCĂLU, Ileana. Unitate şi narativitate în educație: o lecturǎ a filosofiei lui Henri Bergson. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 4, 12 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2023, Ediția 4, pp. 56-65. ISBN 978-9975-45-971-6 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 4, 2023 |
||||||
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale" 4, Chişinău, Moldova, 12 mai 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 56-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul propune un comentariu asupra unora dintre ideile despre educaţie ale lui Henri Bergson. Prima parte va analiza şi contextualiza discursul său „Le bon sens et les études classiques”, iar cea de-a doua va urmări să identifice două implicaţii pentru filosofia educaţiei ale gândirii lui Bergson. |
||||||
Cuvinte-cheie Henri Bergson, educaţie, viaţă, studii clasice, Henri Bergson, education, life, classical studies |
||||||
|