Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
132 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Cercetările pedagogice din proiecte – experiențe naționale și internaționale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 9-14. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397694 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397694 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 9-14 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul include o analiză diacronică secvențială a cercetărilor efectuate de către echipele de formatori și experți de la C.E. PRO DIDACTICA, în cadrul diverselor proiecte de intervenție. S-a insistat asupra cercetăriiacțiune și a cercetării aplicate, autorul abordându-le din perspectivă teoretică și praxiologică. Exemplele de cercetări realizate și produse obținute pot servi în continuare ca resurse valoroase pentru diverși actori din domeniu, care vor să promoveze calitatea și educația altfel în societatea noastră, aflată în proces de transformare. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect de intervenție, cercetări pedagogice, cercetare-acţiune, cercetare aplicată, schimbări de impact, produse, intervention project, pedagogical research, action research, applied research, impact changes, products |
||||||
|