Cercetările pedagogice din proiecte – experiențe naționale și internaționale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
132 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (501)
Organizarea instruirii (552)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Cercetările pedagogice din proiecte – experiențe naționale și internaționale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 9-14. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397694
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455

Cercetările pedagogice din proiecte – experiențe naționale și internaționale

Pedagogical Research Conducted within Projects – National and International Experiences

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397694
CZU: 37.091

Pag. 9-14

Goraş-Postică Viorica12
 
1 Centrul Educaţional Pro Didactica,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2023


Rezumat

Articolul include o analiză diacronică secvențială a cercetărilor efectuate de către echipele de formatori și experți de la C.E. PRO DIDACTICA, în cadrul diverselor proiecte de intervenție. S-a insistat asupra cercetăriiacțiune și a cercetării aplicate, autorul abordându-le din perspectivă teoretică și praxiologică. Exemplele de cercetări realizate și produse obținute pot servi în continuare ca resurse valoroase pentru diverși actori din domeniu, care vor să promoveze calitatea și educația altfel în societatea noastră, aflată în proces de transformare.

The article includes a sequential diachronic analysis of the research carried out by the teams of trainers and experts from EC PRO DIDACTICA within various intervention projects. Emphasis is placed on action research and applied research, which are approached them from a theoretical and praxeological perspective. The examples of research carried out and the products obtained can continue to serve as valuable resources for various educational actors who want to promote quality and different education in our society, which is currently under transformation.

Cuvinte-cheie
proiect de intervenție, cercetări pedagogice, cercetare-acţiune, cercetare aplicată, schimbări de impact, produse,

intervention project, pedagogical research, action research, applied research, impact changes, products