Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organizarea instruirii (560) |
![]() GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Cercetările pedagogice din proiecte – experiențe naționale și internaționale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 9-14. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397694 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397694 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 9-14 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul include o analiză diacronică secvențială a cercetărilor efectuate de către echipele de formatori și experți de la C.E. PRO DIDACTICA, în cadrul diverselor proiecte de intervenție. S-a insistat asupra cercetăriiacțiune și a cercetării aplicate, autorul abordându-le din perspectivă teoretică și praxiologică. Exemplele de cercetări realizate și produse obținute pot servi în continuare ca resurse valoroase pentru diverși actori din domeniu, care vor să promoveze calitatea și educația altfel în societatea noastră, aflată în proces de transformare. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect de intervenție, cercetări pedagogice, cercetare-acţiune, cercetare aplicată, schimbări de impact, produse, intervention project, pedagogical research, action research, applied research, impact changes, products |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Goraş-Postică, V.</dc:creator> <dc:date>2023-12-26</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul include o analiză diacronică secvențială a cercetărilor efectuate de către echipele de formatori și experți de la C.E. PRO DIDACTICA, în cadrul diverselor proiecte de intervenție. S-a insistat asupra cercetăriiacțiune și a cercetării aplicate, autorul abordându-le din perspectivă teoretică și praxiologică. Exemplele de cercetări realizate și produse obținute pot servi în continuare ca resurse valoroase pentru diverși actori din domeniu, care vor să promoveze calitatea și educația altfel în societatea noastră, aflată în proces de transformare.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article includes a sequential diachronic analysis of the research carried out by the teams of trainers and experts from EC PRO DIDACTICA within various intervention projects. Emphasis is placed on action research and applied research, which are approached them from a theoretical and praxeological perspective. The examples of research carried out and the products obtained can continue to serve as valuable resources for various educational actors who want to promote quality and different education in our society, which is currently under transformation.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.10397694</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 141-142 (5-6) 9-14</dc:source> <dc:subject>proiect de intervenție</dc:subject> <dc:subject>cercetări pedagogice</dc:subject> <dc:subject>cercetare-acţiune</dc:subject> <dc:subject>cercetare aplicată</dc:subject> <dc:subject>schimbări de impact</dc:subject> <dc:subject>produse</dc:subject> <dc:subject>intervention project</dc:subject> <dc:subject>pedagogical research</dc:subject> <dc:subject>action research</dc:subject> <dc:subject>applied research</dc:subject> <dc:subject>impact changes</dc:subject> <dc:subject>products</dc:subject> <dc:title>Cercetările pedagogice din proiecte – experiențe naționale și internaționale </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>