Strategii de prevenire a bullyingului în școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
179 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-19 17:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.064.3 (11)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (119)
SM ISO690:2012
SOROCEAN, Maria, VASIAN, Tatiana. Strategii de prevenire a bullyingului în școală. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 135-141. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

Strategii de prevenire a bullyingului în școală

CZU: 37.064.3

Pag. 135-141

Sorocean Maria, Vasian Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

Prezenta publicație reflelctă problema bullyingului în școală în rândul preadolescenților. Sunt descrise tipurile fenomenului, cauzele apariției și menținerii acestuia, consecințele nefaste asupra dezvoltării personalității copiilor. Sunt prezentate și analizate datele studiului experimental al manifestării bullyingului, realizat pe un lot de elevi din clasele a șaptea și a opta din Liceul Teoretic Varnița din s. Varnița, r. Anenii Noi.

This publication reflects the problem of school bullying among pre-adolescents. The types of the phenomenon, the causes of its appearance and maintenance, the harmful consequences on the development of children’s personality are described. The data of the experimental study of the manifestation of bullying, carried out on a group of students from the seventh and eighth grades of Varnița Theoretical High School in the village of Varnița, Anenii Noi district, are presented and analyzed.

Cuvinte-cheie
preadolescent, bullying, agresor, martor, victimă, stimă de sine, agresivitate,

teenager, bullying, aggressor, victim, witness, self-esteem, aggression