Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 11:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064.3 (11) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (120) |
![]() SOROCEAN, Maria, VASIAN, Tatiana. Strategii de prevenire a bullyingului în școală. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 135-141. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.064.3 | ||||||
Pag. 135-141 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Prezenta publicație reflelctă problema bullyingului în școală în rândul preadolescenților. Sunt descrise tipurile fenomenului, cauzele apariției și menținerii acestuia, consecințele nefaste asupra dezvoltării personalității copiilor. Sunt prezentate și analizate datele studiului experimental al manifestării bullyingului, realizat pe un lot de elevi din clasele a șaptea și a opta din Liceul Teoretic Varnița din s. Varnița, r. Anenii Noi. |
||||||
Cuvinte-cheie preadolescent, bullying, agresor, martor, victimă, stimă de sine, agresivitate, teenager, bullying, aggressor, victim, witness, self-esteem, aggression |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Sorocean, M.</dc:creator> <dc:creator>Vasian, T.F.</dc:creator> <dc:date>2023</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Prezenta publicație reflelctă problema bullyingului în școală în rândul preadolescenților. Sunt descrise tipurile fenomenului, cauzele apariției și menținerii acestuia, consecințele nefaste asupra dezvoltării personalității copiilor. Sunt prezentate și analizate datele studiului experimental al manifestării bullyingului, realizat pe un lot de elevi din clasele a șaptea și a opta din Liceul Teoretic Varnița din s. Varnița, r. Anenii Noi.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This publication reflects the problem of school bullying among pre-adolescents. The types of the phenomenon, the causes of its appearance and maintenance, the harmful consequences on the development of children’s personality are described. The data of the experimental study of the manifestation of bullying, carried out on a group of students from the seventh and eighth grades of Varnița Theoretical High School in the village of Varnița, Anenii Noi district, are presented and analyzed.</p></dc:description> <dc:source>Probleme și soluții în știința contemporană () 135-141</dc:source> <dc:subject>preadolescent</dc:subject> <dc:subject>bullying</dc:subject> <dc:subject>agresor</dc:subject> <dc:subject>martor</dc:subject> <dc:subject>victimă</dc:subject> <dc:subject>stimă de sine</dc:subject> <dc:subject>agresivitate</dc:subject> <dc:subject>teenager</dc:subject> <dc:subject>bullying</dc:subject> <dc:subject>aggressor</dc:subject> <dc:subject>victim</dc:subject> <dc:subject>witness</dc:subject> <dc:subject>self-esteem</dc:subject> <dc:subject>aggression</dc:subject> <dc:title>Strategii de prevenire a bullyingului în școală</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>