Articolul precedent |
Articolul urmator |
131 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 18:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036+159.928 (1) |
Educație (14652) |
Psihologie (3483) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Cristina, STAMATI, Elena. Tehnici de stimulare a creativității copiilor. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 59-63. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036+159.928 | ||||||
Pag. 59-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față scoate în evidență câteva aspecte ale creativității. Creativitatea se caracterizează prin capacitatea de a percepe lumea în moduri noi, de a găsi tipare ascunse, de a face conexiuni între fenomene aparent fără legătură și de a genera soluții. Creativitatea implică două procese: gândirea, apoi producerea. Dacă ai idei, dar nu acționezi după ele, ești imaginativ, dar nu creativ. De asemenea sunt propuse și caracterizate varii tehnici de de zvoltare a creativității. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, imaginaţie, copii, tehnici de creativitate, creativity, imagination, children, creativity techniques |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Munteanu, C.</dc:creator> <dc:creator>Stamati, E.</dc:creator> <dc:date>2023</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul de față scoate în evidență câteva aspecte ale creativității. Creativitatea se caracterizează prin capacitatea de a percepe lumea în moduri noi, de a găsi tipare ascunse, de a face conexiuni între fenomene aparent fără legătură și de a genera soluții. Creativitatea implică două procese: gândirea, apoi producerea. Dacă ai idei, dar nu acționezi după ele, ești imaginativ, dar nu creativ. De asemenea sunt propuse și caracterizate varii tehnici de de zvoltare a creativității.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article highlights some aspects of creativity. Creativity is characterized by the ability to perceive the world in new ways, find hidden patterns, make connections between seemingly unrelated phenomena, and generate solutions. Creativity involves two processes: thinking, then producing. If you have ideas but don’t act on them, you are imaginative but not creative. Various creativity development techniques are also proposed and characterized.</p></dc:description> <dc:source>Probleme și soluții în știința contemporană () 59-63</dc:source> <dc:subject>creativitate</dc:subject> <dc:subject>imaginaţie</dc:subject> <dc:subject>copii</dc:subject> <dc:subject>tehnici de creativitate</dc:subject> <dc:subject>creativity</dc:subject> <dc:subject>imagination</dc:subject> <dc:subject>children</dc:subject> <dc:subject>creativity techniques</dc:subject> <dc:title>Tehnici de stimulare a creativității copiilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>