Constatări experimentale privind promovarea imaginii cadrului didactic din unitatea școlară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
118 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 21:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.011.31 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
DOBRE, Diana-Mihaela, CEBANU (SLUTU), Lilia. Constatări experimentale privind promovarea imaginii cadrului didactic din unitatea școlară. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 64-69. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

Constatări experimentale privind promovarea imaginii cadrului didactic din unitatea școlară

CZU: 373.011.31

Pag. 64-69

Dobre Diana-Mihaela, Cebanu (Slutu) Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

Prezentul articol reflectă aspectele experimentale privind promovarea imaginii cadrului didactic în unitatea școlară. Este determinat nivelul de promovare a imaginii cadrelor didactice la nivel de unitate școlară; sunt identificate modalitățile de promovare a imaginii cadrului didactic cât și identificarea nivelului de promovare a cadrelor dsidactice prin perfomanța de deținere a gradului didactic.

This article reflects the experimental aspects regarding the promotion of the image of the teaching staff in the school unit. The level of promotion of the image of teaching staff at the school unit level is determined; the ways of promoting the image of the teaching staff are identified as well as the identification of the level of promotion of the teaching staff through the performance of holding the teaching degree.

Cuvinte-cheie
cadrul didactic, promovare, imagine, unitate școlară, dezvoltare profesională, valori, performanțe etc,

teaching staff, promotion, image, school unit, Professional development, values, performances, etc