Methodological aspects of mathematical educational branch reform within the new Ukrainian school project
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
202 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51(477) (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1232)
Matematică (1673)
SM ISO690:2012
SHKOLNYI, Oleksandr. Methodological aspects of mathematical educational branch reform within the new Ukrainian school project. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 115-120. ISBN 978-9975-46-638-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale "
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

Methodological aspects of mathematical educational branch reform within the new Ukrainian school project

CZU: 37.02:51(477)

Pag. 115-120

Shkolnyi Oleksandr
 
National Pedagogical University named by M. P. Dragomanov
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2023


Rezumat

Articolul evidențiază particularitățile metodologiei schimbărilor din domeniul matematicii în contextul proiectului de reformă a educației „Noua Școală Ucraineană”. Sunt prezentate principiile conceptuale ale construirii unei ierarhii a documentelor de stat care reglementează activitățile profesorilor de matematică: de la standardul învățământului secundar de bază până la modele și programe de lucru și metode de evaluare a rezultatelor educaționale ale elevilor din școlile ucrainene.

Cuvinte-cheie
„Noua Școală Ucraineană”, metodologia reformei educației, aria educațională matematică, axarea pe competențe în educație.