Articolul precedent |
Articolul urmator |
202 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:51(477) (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1232) |
Matematică (1673) |
SM ISO690:2012 SHKOLNYI, Oleksandr. Methodological aspects of mathematical educational branch reform within the new Ukrainian school project. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 115-120. ISBN 978-9975-46-638-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022 | ||||||
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale " 1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:51(477) | ||||||
Pag. 115-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul evidențiază particularitățile metodologiei schimbărilor din domeniul matematicii în contextul proiectului de reformă a educației „Noua Școală Ucraineană”. Sunt prezentate principiile conceptuale ale construirii unei ierarhii a documentelor de stat care reglementează activitățile profesorilor de matematică: de la standardul învățământului secundar de bază până la modele și programe de lucru și metode de evaluare a rezultatelor educaționale ale elevilor din școlile ucrainene. |
||||||
Cuvinte-cheie „Noua Școală Ucraineană”, metodologia reformei educației, aria educațională matematică, axarea pe competențe în educație. |
||||||
|