Colaborarea familie-grădiniță element de bază al dezvoltării armonioase a copiilor de vârstă preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
348 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 22:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:37.018.1 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
MILICI-SUVERJAN, Gabriela. Colaborarea familie-grădiniță element de bază al dezvoltării armonioase a copiilor de vârstă preșcolară. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 439-448. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Colaborarea familie-grădiniță element de bază al dezvoltării armonioase a copiilor de vârstă preșcolară

Family-kindergarten collaboration basic element of the harmonious development of preschool children

CZU: 373.2:37.018.1

Pag. 439-448

Milici-Suverjan Gabriela
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2023


Rezumat

Formarea preșcolarilor ca viitoare personalități creative, ingenioase și active în societate depinde în mare măsură de părinți și instituțiile de învățământ. Pentru o bună creștere și dezvoltare armonioasă a celor mici este foarte important ca parteneriatul dintre grădiniță și familie să fie unul strâns și prietenos. Prin această colaborare atât familia cât și instituția de învățământ cultivă și educaă în copii frumosul, dragostea față de obiceiuri și tradiții, atitudinea pozitivă și emoțională a celor mici la activități de voluntariat, manifestări artistice și mai mult formarea și pregătirea lor ca membri activi ai societății. Aportul adus de către familie în dezvoltarea continuă și armonioasă a preșcolarilor permite ca instituțiile preșcolare să obțină rezultate înalte la nivel de pregătire a copiilor pentru următoare treaptă de învățământ.

The formation of preschoolers as future creative, resourceful and active personalities In society largely depends on parents and education institutions. For a good growth and harmonious development of the little ones, it is very important that the partnership between the kindergarten and the family is a close and friendly one. Through this collaboration, both the family and the educational institution cultivate and educate in children the beauty, the love for customs and traditions, the positive and emotional attitude of the little ones to volunteer activities, artistic manifestations and more their training and preparation as active members of society. The contribution brought by the family to the continuous and harmonious development of preschoolers allows preschool institution to achieve high results in term of preparing children for the next level of education.

Cuvinte-cheie
parteneriat, colaborare, educaţie muzicală, abilități muzicale, dezvoltarea muzicală,

partnership, collaboration, music education, music skills, music development