Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 22:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:37.018.1 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 MILICI-SUVERJAN, Gabriela. Colaborarea familie-grădiniță element de bază al dezvoltării armonioase a copiilor de vârstă preșcolară. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 439-448. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:37.018.1 | ||||||
Pag. 439-448 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea preșcolarilor ca viitoare personalități creative, ingenioase și active în societate depinde în mare măsură de părinți și instituțiile de învățământ. Pentru o bună creștere și dezvoltare armonioasă a celor mici este foarte important ca parteneriatul dintre grădiniță și familie să fie unul strâns și prietenos. Prin această colaborare atât familia cât și instituția de învățământ cultivă și educaă în copii frumosul, dragostea față de obiceiuri și tradiții, atitudinea pozitivă și emoțională a celor mici la activități de voluntariat, manifestări artistice și mai mult formarea și pregătirea lor ca membri activi ai societății. Aportul adus de către familie în dezvoltarea continuă și armonioasă a preșcolarilor permite ca instituțiile preșcolare să obțină rezultate înalte la nivel de pregătire a copiilor pentru următoare treaptă de învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, colaborare, educaţie muzicală, abilități muzicale, dezvoltarea muzicală, partnership, collaboration, music education, music skills, music development |
||||||
|