Asigurarea progresului instituției de învățământ general prin proiecte educaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
220 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 19:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5 (194)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2085)
SM ISO690:2012
MERENIUC, Natalia. Asigurarea progresului instituției de învățământ general prin proiecte educaționale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 431-439. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Asigurarea progresului instituției de învățământ general prin proiecte educaționale

Ensuring the progress of the general education institution through educational projects

CZU: 373.5

Pag. 431-439

Mereniuc Natalia
 
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2023


Rezumat

Prin analiza teoretică, articolul evidenţiază importanţa proiectelor în dezvoltarea parteneriatelor din domeniul educațional şi multiplele beneficii pe care acesta le comportă; evidenţiază importanţa parteneriatelor şi a dialogului social larg în realizarea obiectivelor educaţiei; dezvoltarea abilităţilor şi competenţelor profesionale ale cadrelor didactice și manageriale. Din punct de vedere practic, lucrarea este importantă prin modalităţile de implicare a partenerilor din comunitatea locală, regională, națională și internațională în realizarea obiectivelor educaţiei. Este utilă experiența IP Gimnaziul Nicoreni privind dezvoltarea parteneriatelor prin proiectele educaționale.

Through the theoretical analysis, the article highlights the importance of projects in the development of partnerships in the educational field and the multiple benefits it entails; highlights the importance of partnerships and broad social dialogue in achieving the objectives of education; development of professional skills and competences of teaching and managerial staff. From a practical point of view, the work is important through the ways of involving partners from the local, regional, national and international community in achieving the educational objectives. The experience of IP Gimnaziul Nicoreni regarding the development of partnerships through educational projects is useful.

Cuvinte-cheie
proiect educațional, progresul instituției,

educational project, progress of the institution