Articolul precedent |
Articolul urmator |
220 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 19:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5 (194) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2085) |
SM ISO690:2012 MERENIUC, Natalia. Asigurarea progresului instituției de învățământ general prin proiecte educaționale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 431-439. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5 | ||||||
Pag. 431-439 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin analiza teoretică, articolul evidenţiază importanţa proiectelor în dezvoltarea parteneriatelor din domeniul educațional şi multiplele beneficii pe care acesta le comportă; evidenţiază importanţa parteneriatelor şi a dialogului social larg în realizarea obiectivelor educaţiei; dezvoltarea abilităţilor şi competenţelor profesionale ale cadrelor didactice și manageriale. Din punct de vedere practic, lucrarea este importantă prin modalităţile de implicare a partenerilor din comunitatea locală, regională, națională și internațională în realizarea obiectivelor educaţiei. Este utilă experiența IP Gimnaziul Nicoreni privind dezvoltarea parteneriatelor prin proiectele educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect educațional, progresul instituției, educational project, progress of the institution |
||||||
|