Tendințe ale instruirii moderne – conceptul educațional steam
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
284 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 16:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.27 (24)
Organizarea instruirii (556)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Tendințe ale instruirii moderne – conceptul educațional steam. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 250-255. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Tendințe ale instruirii moderne – conceptul educațional steam

CZU: 37.091.27

Pag. 250-255

Cazacioc Nadejda12
 
1 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 martie 2023


Rezumat

Conceptul educațional STEAM – reprezintă viitorul învățării. Centrarea corectă a priorităților și formularea obiectivelor pentru o învățare ancorată în realitate și axată pe cel ce învață, combinate fiind cu integrarea curriculară și învățarea aplicată rezultă formarea personalității STEAM, acel educabil apt să rezolve creativ probleme din orice domeniu.

The STEAM educational concept - represents the future of learning. The correct focus of priorities and the formulation of objectives for a learning anchored in reality and focused on the learner, combined with curricular integration and applied learning results in the formation of a STEAM personality that is educable and able to creatively solve problems in any field.

Cuvinte-cheie
educaţie STEAM, învăţare, competențe,

STEAM education, learning, skills