Articolul precedent |
Articolul urmator |
284 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.27 (24) |
Organizarea instruirii (556) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Tendințe ale instruirii moderne – conceptul educațional steam. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 250-255. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091.27 | ||||||
Pag. 250-255 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul educațional STEAM – reprezintă viitorul învățării. Centrarea corectă a priorităților și formularea obiectivelor pentru o învățare ancorată în realitate și axată pe cel ce învață, combinate fiind cu integrarea curriculară și învățarea aplicată rezultă formarea personalității STEAM, acel educabil apt să rezolve creativ probleme din orice domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, învăţare, competențe, STEAM education, learning, skills |
||||||
|