Articolul precedent |
Articolul urmator |
428 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 08:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organizarea instruirii (560) |
SM ISO690:2012 VERDEŞ, Tatiana. Strategii de creare și criterii deevaluare a textului multimodal. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 237-248. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 237-248 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Crearea textelor multimodale este o practică din ce în ce mai populară în rândul elevilor, alegând în mod creativ și intenționat formatul în care diferitele moduri ar putea transmite anumite mesaje. Alfabetizarea digitală prin crearea de texte multimodale valorifică diverse competențe, inclusiv gândirea critică și creativă, spiritul de observație și analiză. Acest articol propune o sinteză a procesului de creare a textului multimodal, dar recomandă și criterii pentru calitatea produselor multimodale. |
||||||
Cuvinte-cheie text multimodal, proces de creare, criterii de evaluare, multimodal text, creation process, evaluation criteria |
||||||
|