Strategii de creare și criterii deevaluare a textului multimodal
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
428 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 08:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (507)
Organizarea instruirii (560)
SM ISO690:2012
VERDEŞ, Tatiana. Strategii de creare și criterii deevaluare a textului multimodal. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 237-248. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Strategii de creare și criterii deevaluare a textului multimodal

CZU: 37.091

Pag. 237-248

Verdeş Tatiana12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 IP „NeoEduct”
 
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2023


Rezumat

Crearea textelor multimodale este o practică din ce în ce mai populară în rândul elevilor, alegând în mod creativ și intenționat formatul în care diferitele moduri ar putea transmite anumite mesaje. Alfabetizarea digitală prin crearea de texte multimodale valorifică diverse competențe, inclusiv gândirea critică și creativă, spiritul de observație și analiză. Acest articol propune o sinteză a procesului de creare a textului multimodal, dar recomandă și criterii pentru calitatea produselor multimodale.

Creating multimodal texts is an increasingly popular practice among students, creatively and purposefully choosing the format in which different modes might convey particular messages. Digital literacy through the creation of multimodal texts capitalizes on various competencies, including critical and creative thinking, the spirit of observation and analysis. This article proposes a synthesis of the multimodal text creation process, but also recommends criteria for the quality of multimodal products.

Cuvinte-cheie
text multimodal, proces de creare, criterii de evaluare,

multimodal text, creation process, evaluation criteria