Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
471 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 10:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (75) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2118) |
SM ISO690:2012 ГРАДИНАРЬ, Оксана. Дифференцированный подход при составлении домашнего задания. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 56-62. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.02 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 56-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat pregătirii temelor pentru acasă în contextul abordării diferențiate. Se propune fișa cu sarcini diferențiate în diferite grade de dificultate, care sunt subordonate unui singur scop cognitiv și aceluiași subiect. |
||||||
Cuvinte-cheie temă pentru acasă, abordare diferenţiată, homework, differentiated approach |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Gradinari, O.</dc:creator> <dc:date>2022-10-20</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul este dedicat pregătirii temelor pentru acasă în contextul abordării diferențiate. Se propune fișa cu sarcini diferențiate în diferite grade de dificultate, care sunt subordonate unui singur scop cognitiv și aceluiași subiect.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article is devoted to the preparation of homework in the context of a differentiated approach. A card of differentiated tasks is proposed, which, when subordinated to a single cognitive goal and one topic, different in varying degrees of difficulty</p></dc:description> <dc:identifier>10.52387/1811-5470.2022.3.02</dc:identifier> <dc:source>Univers Pedagogic 75 (3) 56-62</dc:source> <dc:subject>temă pentru acasă</dc:subject> <dc:subject>abordare diferenţiată</dc:subject> <dc:subject>homework</dc:subject> <dc:subject>differentiated approach</dc:subject> <dc:title>Дифференцированный подход при составлении домашнего задания</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>