EficIentizarea comunicării verbale și a relaţiilor interpersonale la copiiI de vârstă școlară mică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
512 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 17:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015 (73)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2095)
SM ISO690:2012
TOLSTAIA, Svetlana, ROȘCA, Maria. EficIentizarea comunicării verbale și a relaţiilor interpersonale la copiiI de vârstă școlară mică. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 63-68. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.09
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470

EficIentizarea comunicării verbale și a relaţiilor interpersonale la copiiI de vârstă școlară mică

Improving verbal communication and interpersonal relationships in young school-age children

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.09
CZU: 373.3.015

Pag. 63-68

Tolstaia Svetlana, Roșca Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 octombrie 2022


Rezumat

În acest articol sunt expuse design-ul şi metodologia demersului formativ, prezentate și analizate rezultatele aplicării programului de intervenţie psihologică, orientat spre eficientizarea comunicării interpersonale la copiii de vârstă școlară mică.

In this article, the design and methodology of the formative approach is exposed, the results of the application of the psychological intervention program, oriented towards the efficiency of interpersonal communication in children of small school age, are presented and analyzed.

Cuvinte-cheie
comunicarea verbală, relaţii interpersonale, vârsta școlară mică, intervenţie psihologică, eficientizarea comunicării interpersonale,

verbal communication, interpersonal relationships, early school age, psychological intervention program, efficiency of interpersonal communication