Articolul precedent |
Articolul urmator |
488 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 13:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:612.821.3+37.011.31 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061) |
Fiziologie. Fiziologie umană și comparată (736) |
SM ISO690:2012 DANACI, Cristina, MÎSLIŢCHI, Valentina. Studiul inteligenței emoționale la cadrele didactice din instituțiile de educație timpurie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 100-106. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:612.821.3+37.011.31 | ||||||
Pag. 100-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema evaluării nivelului inteligenței emoționale la cadrele didactice din învățământul preșcolar. Criteriile în conformitate cu care s-a realizat evaluarea inteligenţei emoţionale a educatorilor au vizat componentele structurale ale respectivului proces: autoreglarea, conştiinţa de sine, motivaţia, empatia, abilităţile sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, educatori, evaluare, componente structurale, autoreglare, conştiinţa de sine, motivaţie, empatie, abilități sociale, emotional intelligence, educators, assessment, structural components, self-regulation, Self-awareness, motivation, empathy, social skills |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Danaci, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Mîsliţchi, V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Studiul inteligenței emoționale la cadrele didactice din instituțiile de educație timpurie</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-207-6</relatedIdentifier> <subjects> <subject>Inteligenţa emoţională</subject> <subject>educatori</subject> <subject>evaluare</subject> <subject>componente structurale</subject> <subject>autoreglare</subject> <subject>conştiinţa de sine</subject> <subject>motivaţie</subject> <subject>empatie</subject> <subject>abilități sociale</subject> <subject>emotional intelligence</subject> <subject>educators</subject> <subject>assessment</subject> <subject>structural components</subject> <subject>self-regulation</subject> <subject>Self-awareness</subject> <subject>motivation</subject> <subject>empathy</subject> <subject>social skills</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3:612.821.3+37.011.31</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul tratează problema evaluării nivelului inteligenței emoționale la cadrele didactice din învățământul preșcolar. Criteriile în conformitate cu care s-a realizat evaluarea inteligenţei emoţionale a educatorilor au vizat componentele structurale ale respectivului proces: autoreglarea, conştiinţa de sine, motivaţia, empatia, abilităţile sociale.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article addresses the issue of assessing the level of emotional intelligence in preschool education. The criteria according to which the evaluation of the emotional intelligence of the educators was performed, aimed at the structural components of the respective process: self-regulation, self-awareness, motivation, empathy, social skills</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>