Articolul precedent |
Articolul urmator |
487 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 13:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:612.821.3+37.011.31 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061) |
Fiziologie. Fiziologie umană și comparată (736) |
SM ISO690:2012 DANACI, Cristina, MÎSLIŢCHI, Valentina. Studiul inteligenței emoționale la cadrele didactice din instituțiile de educație timpurie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 100-106. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:612.821.3+37.011.31 | ||||||
Pag. 100-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema evaluării nivelului inteligenței emoționale la cadrele didactice din învățământul preșcolar. Criteriile în conformitate cu care s-a realizat evaluarea inteligenţei emoţionale a educatorilor au vizat componentele structurale ale respectivului proces: autoreglarea, conştiinţa de sine, motivaţia, empatia, abilităţile sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, educatori, evaluare, componente structurale, autoreglare, conştiinţa de sine, motivaţie, empatie, abilități sociale, emotional intelligence, educators, assessment, structural components, self-regulation, Self-awareness, motivation, empathy, social skills |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-163618</doi_batch_id> <timestamp>1718075555</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Dialog intercultural polono-moldovenesc</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-207-6</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Studiul inteligenței emoționale la cadrele didactice din instituțiile de educație timpurie</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Cristina</given_name> <surname>Danaci</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Valentina</given_name> <surname>Mîsliţchi</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <pages> <first_page>100</first_page> <last_page>106</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>