Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
329 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-20 12:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.8:37+37.042.2:51 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
Matematică (1675) |
SM ISO690:2012 HAJDEU, Mihaela. Modelul pedagogic de formare a competenței matematice a viitorilor învățători de clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 33-40. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.33-40 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.33-40 | ||||||
CZU: 377.8:37+37.042.2:51 | ||||||
Pag. 33-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La etapa actuală se observă că elevii din instituțiile de învățământ cu profil pedagogic deși pe parcursul studiilor acumulează un stoc considerabil de cunoștințe, totuși aceștia întâmpină dificultăți la etapa de implementare a acestora în activități practice. Aceștia cu mare dificultate se adaptează la circumstanțele care se schimbă rapid în deosebi în domeniul activității profesionale, totodată se confruntă cu greutăți în ceea ce privește aplicarea cunoștințelor în luarea deciziilor în mod independent. |
||||||
Cuvinte-cheie proces instructiv-educativ, învăţător, competențe, tehnologii educaţionale, competențe matematice, instructive-educational process, teacher, skills, educational technologies, mathematical skills |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-163369</doi_batch_id> <timestamp>1716220097</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)</full_title> <issn media_type='print'>18570623</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <issue>2(28)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Modelul pedagogic de formare a competenței matematice a viitorilor învățători de clasele primare</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Mihaela</given_name> <surname>Hajdeu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <pages> <first_page>33</first_page> <last_page>40</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.36120/2587-3636.v28i2.33-40</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>