Marketingul pieţei valorilor mobiliare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
221 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 01:31
SM ISO690:2012
LUCHIAN, Ivan, FILIP, Angela. Marketingul pieţei valorilor mobiliare. In: Premisele dezvoltării economiei naţionale în contextul crizei economice, 28-29 mai 2010, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2010, pp. 121-124. ISBN 978-9975-50-022-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Premisele dezvoltării economiei naţionale în contextul crizei economice 2010
Conferința "Premisele dezvoltării economiei naţionale în contextul crizei economice"
Bălți, Moldova, 28-29 mai 2010

Marketingul pieţei valorilor mobiliare


Pag. 121-124

Luchian Ivan1, Filip Angela2
 
1 Institutul Internaţional de Management "Imi-Nova",
2 Academia de Transporturi, Informatică şi Comunicaţii
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2022


Rezumat

The evolution of marketing theory and practice reveals the specific and public interest increase, showed by more and more activity domains, from different countries, more or less developed in order to acknowledge and apply the marketing conception, considered a key of their success in present and future. Securities and their coherent industry during many years is increasing. The securities market is mainly an inovative market, which intensively offers consumers new product types that can be subject to the marketing mix.