Articolul precedent |
Articolul urmator |
335 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-02 10:18 |
SM ISO690:2012 FRUNZA, Valeria, NICOLAI, Svetlana. Dezvoltarea fluxului de clienți pe baza unui sistem de amenajare calitativ. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 19, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2021, Ediţia 19, Vol.2, pp. 107-110. ISBN 978-9975-155-42-7 (PDF).. 10.5281/zenodo.5669883 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediţia 19, Vol.2, 2021 |
|||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 19, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021 | |||||||
|
|||||||
JEL: D7 | |||||||
Pag. 107-110 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
In order to manipulate the client flow in a business market, may it be a grocery store or a supermarket, the merchandiser has to know the proper way to manage it’s weak points and strong points regarding it’s space. Therefore, the merchandiser focuses on applied theories in practice and psychological factors. Key words: client flow, business unit, lay-out, aisle management. |
|||||||
Cuvinte-cheie client flow, business unit, lay-out, aisle management |
|||||||
|