Developing the flow of customers based on a qualitative arrangement system
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
335 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-02 10:18
SM ISO690:2012
FRUNZA, Valeria, NICOLAI, Svetlana. Dezvoltarea fluxului de clienți pe baza unui sistem de amenajare calitativ. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 19, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2021, Ediţia 19, Vol.2, pp. 107-110. ISBN 978-9975-155-42-7 (PDF).. 10.5281/zenodo.5669883
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 19, Vol.2, 2021
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
19, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021

Developing the flow of customers based on a qualitative arrangement system

Dezvoltarea fluxului de clienți pe baza unui sistem de amenajare calitativ

JEL: D7

Pag. 107-110

Frunza Valeria, Nicolai Svetlana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2021


Rezumat

In order to manipulate the client flow in a business market, may it be a grocery store or a supermarket, the merchandiser has to know the proper way to manage it’s weak points and strong points regarding it’s space. Therefore, the merchandiser focuses on applied theories in practice and psychological factors. Key words: client flow, business unit, lay-out, aisle management.

Cuvinte-cheie
client flow, business unit, lay-out, aisle management