Efficient display - in establishing and stimulating sales
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
271 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-01 16:43
SM ISO690:2012
LEAHU, Nicoleta, NICOLAI, Svetlana. O etalare eficientă- în stabilirea și stimularea vânzărilor. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 19, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2021, Ediţia 19, Vol.2, pp. 103-106. ISBN 978-9975-155-42-7 (PDF).. 10.5281/zenodo.5669883
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 19, Vol.2, 2021
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
19, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021

Efficient display - in establishing and stimulating sales

O etalare eficientă- în stabilirea și stimularea vânzărilor

JEL: D3

Pag. 103-106

Leahu Nicoleta, Nicolai Svetlana
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2021


Rezumat

Display has been and will always be a sustainable development perspective in the field of trade to which enormous attention must be drawn, because it represents the close link between the trade unit and the consumer - it is that "silent seller". For a successful display, you will take into account a lot of rules that aim to stimulate sales and increase the profit of the business unit. My main goal is to research how well a group of goods is displayed in the trade units.

Cuvinte-cheie
efficient display, consumer segments, attraction techniques, planograms