Articolul precedent |
Articolul urmator |
319 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 11:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018:372.851 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4019) |
SM ISO690:2012 IORDACHE, Iulia. Orientarea economico-aplicativă la orele de matematică în liceu. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 67-73. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018:372.851 | ||||||
Pag. 67-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Matematica, ca disciplină școlară, are un rol important în dezvoltarea abilităților elevilor în toate domeniile, astfel aplicarea în procesul de studii a modelului de formare a deprinderilor de rezolvare a problemelor economico-matematice, ce constă dintr-un sistem de probleme, ținându-se cont de conținutul temelor și de contingentul de elevi, dar și a metodologiei rezolvării lor, a permis să demonstrăm creșterea motivației pentru studierea matematicii, manifestarea unui interes mai mare, sporirea cunoștințelor elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie matematică, elevi, curriculum, liceu, competențe, probleme economico-matematice, cunoștințe economice, mathematics, pupils, curriculum, lyceum, competence, economic-mathematical problems, economics knowledge |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Iordache, I.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Matematica, ca disciplină școlară, are un rol important în dezvoltarea abilităților elevilor în toate domeniile, astfel aplicarea în procesul de studii a modelului de formare a deprinderilor de rezolvare a problemelor economico-matematice, ce constă dintr-un sistem de probleme, ținându-se cont de conținutul temelor și de contingentul de elevi, dar și a metodologiei rezolvării lor, a permis să demonstrăm creșterea motivației pentru studierea matematicii, manifestarea unui interes mai mare, sporirea cunoștințelor elevilor.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Mathematics, as a school discipline, plays an important role in pupils’ competence development. Therefore, the implementation in the studying process of the economic-mathematical training model of problem-solving abilities, which includes a system of problems, taking into account the content of the topics and pupils’ contingent but also the methodology of their solving, allowed us to demonstrate the improvement of pupils’ motivation for studying mathematics, the growth of their interest and the increase of their knowledge.</p></dc:description> <dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 1) 67-73</dc:source> <dc:subject>matematică</dc:subject> <dc:subject>elevi</dc:subject> <dc:subject>curriculum</dc:subject> <dc:subject>liceu</dc:subject> <dc:subject>competențe</dc:subject> <dc:subject>probleme economico-matematice</dc:subject> <dc:subject>cunoștințe economice</dc:subject> <dc:subject>mathematics</dc:subject> <dc:subject>pupils</dc:subject> <dc:subject>curriculum</dc:subject> <dc:subject>lyceum</dc:subject> <dc:subject>competence</dc:subject> <dc:subject>economic-mathematical problems</dc:subject> <dc:subject>economics knowledge</dc:subject> <dc:title>Orientarea economico-aplicativă la orele de matematică în liceu</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>