Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-14 08:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
629.7.02:377 (1) |
Tehnica mijloacelor de transport (134) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Dorin. Analiza situației aferente tematicii dronelor în colegii și centre de excelență din Republica Moldova. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 7-17. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 629.7.02:377 | ||||||
Pag. 7-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol se prezintă situația reală a tematicii dronelor în Colegii și Centre de Excelență din Republica Moldova la situația anului 2020. Sunt scoase în evidență problemele existente, opiniile tineretului studios, facilitățile vehiculelor aeriene fără pilot, încercările de a include tematica aferentă vehiculelor aeriene fără pilot în unele manuale de matematică pentru învățământul general din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie vehicul aerian fără pilot, învăţământ, educaţie, sondaj, unmanned aerial vehicle (UAV), education, survey |
||||||
|