Articolul precedent |
Articolul urmator |
745 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-11 09:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.8 (9) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Obiectul și problematica pedagogiei contemporane. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 276-280. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.8 | ||||||
Pag. 276-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pedagogia are un caracter dinamic, deschis permanentelor schimbări apărute în domeniul educaţiei. Pedagogia contemporană studiază structura şi funcţiile educaţiei prin metodologii de cercetare specifice. Aceasta vizează scopul de a descoperi şi valorifica legităţi, principii şi norme de acţiune educaţională. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, cercetare, instruire, legităţi, principii, norme, personalitate, education, research, schooling, regularities, principles, norms, personality |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Vinnicenco, E.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Obiectul și problematica pedagogiei contemporane</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie</subject> <subject>cercetare</subject> <subject>instruire</subject> <subject>legităţi</subject> <subject>principii</subject> <subject>norme</subject> <subject>personalitate</subject> <subject>education</subject> <subject>research</subject> <subject>schooling</subject> <subject>regularities</subject> <subject>principles</subject> <subject>norms</subject> <subject>personality</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.018.8</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Pedagogia are un caracter dinamic, deschis permanentelor schimbări apărute în domeniul educaţiei. Pedagogia contemporană studiază structura şi funcţiile educaţiei prin metodologii de cercetare specifice. Aceasta vizează scopul de a descoperi şi valorifica legităţi, principii şi norme de acţiune educaţională.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The pedagogy has a dynamic character, open towards the permanent changes that appear in the field of education. The contemporary pedagogy studies the structure and the functions of education through specific research methodologies. It targets the goal of discovering and valuing the regularities, principles and norms of educational action.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>