Articolul precedent |
Articolul urmator |
718 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 13:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:373.24 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4046) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2106) |
SM ISO690:2012 ȚIFRAC, Maria. Rolul metodelor de interacțiune în comunicarea preșcolarilor. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 271-275. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
|||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015:373.24 | |||||||
Pag. 271-275 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Preșcolarul și nu numai, foloseşte vorbirea în fiecare zi, în fiecare clipă a vieţii sale pentru elaborarea şi comunicarea propriilor gânduri, pentru formularea cerinţelor, trebuinţelor, a bucuriilor şi necazurilor, în organizarea vieţii şi activităţii lui. Ansamblul metodelor didactice, a procedeelor şi a mijloacelor de învăţământ nu pot fi puse în aplicare în cadrul interacţiunii dintre educator şi educat decât într-o strânsă legătură cu toate celelalte componente ale procesului de învăţământ. Metodologia devine astfel un intermediar, un mediator între conţinutul învăţării şi copii, între obiectivele educaţiei şi conţinuturi, între educator şi copil, între resurse şi finalităţi. Alegerea metodelor didactice constituie o decizie practică, concretă, care se face în funcţie de obiectivele urmărite. |
|||||||
Cuvinte-cheie comunicare, preşcolari, educatoare, metode de interacțiune, metodică, activităţi, communication, preschoolers, educators, interaction methods, methodology, activities |
|||||||
|