Rolul metodelor de interacțiune în comunicarea preșcolarilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
718 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 13:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:373.24 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4046)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2106)
SM ISO690:2012
ȚIFRAC, Maria. Rolul metodelor de interacțiune în comunicarea preșcolarilor. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 271-275. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Rolul metodelor de interacțiune în comunicarea preșcolarilor

CZU: 37.015:373.24

Pag. 271-275

Țifrac Maria12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Gimnazială Nr. 5 Sighetu Marmației, Maramureș
 
Teze de doctorat:
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Preșcolarul și nu numai, foloseşte vorbirea în fiecare zi, în fiecare clipă a vieţii sale pentru elaborarea şi comunicarea propriilor gânduri, pentru formularea cerinţelor, trebuinţelor, a bucuriilor şi necazurilor, în organizarea vieţii şi activităţii lui. Ansamblul metodelor didactice, a procedeelor şi a mijloacelor de învăţământ nu pot fi puse în aplicare în cadrul interacţiunii dintre educator şi educat decât într-o strânsă legătură cu toate celelalte componente ale procesului de învăţământ. Metodologia devine astfel un intermediar, un mediator între conţinutul învăţării şi copii, între obiectivele educaţiei şi conţinuturi, între educator şi copil, între resurse şi finalităţi. Alegerea metodelor didactice constituie o decizie practică, concretă, care se face în funcţie de obiectivele urmărite.

The preschooler and not only, uses the speech every day, in every moment of his life for the elaboration and communication of his own thoughts, for the formulation of the requirements, needs, joys and troubles, in the organization of his life and activity. The set of teaching methods, procedures and means of education can be implemented in the interaction between educator and educated only in close connection with all other components of the educational process. The methodology thus becomes an intermediary, a mediator between the content of learning and children, between the objectives of education and contents, between the teacher and the child, between resources and purposes. The choice of teaching methods is a practical, concrete decision, which is made according to the objectives pursued.

Cuvinte-cheie
comunicare, preşcolari, educatoare, metode de interacțiune, metodică, activităţi,

communication, preschoolers, educators, interaction methods, methodology, activities