Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
692 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-03 10:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.161.1 (16) |
Educație (14560) |
SM ISO690:2012 ФИЛИППОВА, Ольга. Представления студентов-билингвов о косвенных высказываниях в педагогической коммуникации: опыт анкетирования. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 2(20), pp. 129-136. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.129-136 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.129-136 | ||||||
CZU: 372.8811.161.1 | ||||||
Pag. 129-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se analizează rezultatele anchetării petrecute în grupa de studenţi bilingvi care sunt pregătiţi pentru activitate profesională de predare a limbilor, în speţă a limbii ruse ca limbă străină. A fost stabilit nivelul de cunoştinţe a studenţilor în domeniul acţiunii indirecte a limbajului asupra subiecţilor, formelor de comunicare pedagogică, receptării limbajului în comunicarea pedagogică |
||||||
Cuvinte-cheie anchetare, studiere profesional-orientată a limbii ruse, principii motivaţionale, personalitatea comunicativă a profesorului-bilingv, comunicare pedagogică, afirmaţii indirecte, professionally oriented teaching of Russian language, motivational attitudes, communicative personality of bilingual teachers, pedagogical communication, indirect statements, questioning |
||||||
|