Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
709 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-03 10:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.161.1 (16) |
Educație (14645) |
SM ISO690:2012 ФИЛИППОВА, Ольга. Представления студентов-билингвов о косвенных высказываниях в педагогической коммуникации: опыт анкетирования. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 2(20), pp. 129-136. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.129-136 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.129-136 | ||||||
CZU: 372.8811.161.1 | ||||||
Pag. 129-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se analizează rezultatele anchetării petrecute în grupa de studenţi bilingvi care sunt pregătiţi pentru activitate profesională de predare a limbilor, în speţă a limbii ruse ca limbă străină. A fost stabilit nivelul de cunoştinţe a studenţilor în domeniul acţiunii indirecte a limbajului asupra subiecţilor, formelor de comunicare pedagogică, receptării limbajului în comunicarea pedagogică |
||||||
Cuvinte-cheie anchetare, studiere profesional-orientată a limbii ruse, principii motivaţionale, personalitatea comunicativă a profesorului-bilingv, comunicare pedagogică, afirmaţii indirecte, professionally oriented teaching of Russian language, motivational attitudes, communicative personality of bilingual teachers, pedagogical communication, indirect statements, questioning |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Filippova, O.V.</dc:creator> <dc:date>2020-07-21</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol se analizează rezultatele anchetării petrecute în grupa de studenţi bilingvi care sunt pregătiţi pentru activitate profesională de predare a limbilor, în speţă a limbii ruse ca limbă străină. A fost stabilit nivelul de cunoştinţe a studenţilor în domeniul acţiunii indirecte a limbajului asupra subiecţilor, formelor de comunicare pedagogică, receptării limbajului în comunicarea pedagogică</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article analyzes the data of the survey conducted in the student group of bilinguals who prepare for teaching Russian as a foreign language. The aim of the study was to identify the level of knowledge of students about indirect speech effects and its forms in pedagogical communication and understanding of the role of indirect speech effects in pedagogical communication. The data obtained are of great practical importance for modeling the process of teaching Russian for professionally oriented purposes.</p></dc:description> <dc:identifier>10.36120/2587-3636.v20i2.129-136</dc:identifier> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 20 (2) 129-136</dc:source> <dc:subject>anchetare</dc:subject> <dc:subject>studiere profesional-orientată a limbii ruse</dc:subject> <dc:subject>principii motivaţionale</dc:subject> <dc:subject>personalitatea comunicativă a profesorului-bilingv</dc:subject> <dc:subject>comunicare pedagogică</dc:subject> <dc:subject>afirmaţii indirecte</dc:subject> <dc:subject>professionally oriented teaching of Russian language</dc:subject> <dc:subject>motivational attitudes</dc:subject> <dc:subject>communicative personality of bilingual teachers</dc:subject> <dc:subject>pedagogical communication</dc:subject> <dc:subject>indirect statements</dc:subject> <dc:subject>questioning</dc:subject> <dc:title>Представления студентов-билингвов о косвенных высказываниях в педагогической коммуникации: опыт анкетирования</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>