ORCiD
Google Scholar ID
Articole în reviste din RM - 2. Publicaţii la conferinţe din RM - 5.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Google Scholar ID
Articole în reviste din RM - 2. Publicaţii la conferinţe din RM - 5.
Teze/Rezumate în culegeri - 1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 2
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 4
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1
Innovation in business as a competitive advantage |
Jomir Eudochia |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe juridice și economice |
SJE. 2023. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-62-687-3. |
Disponibil online 15 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-100 |
Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing |
Belostecinic Grigore , Jomir Eudochia |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 17 May, 2023. Descarcări-173. Vizualizări-629 |
Marketingul educațional online prin prisma creșterii atractivității și consolidării imaginii universității |
Belostecinic Grigore , Jomir Eudochia |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 3(125) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 4 December, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-136 |
Online university marketing: opportunities and strategies |
Belostecinic Grigore , Jomir Eudochia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate |
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9. |
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-111 |
Online university marketing: opportunities and strategies |
Belostecinic Grigore , Jomir Eudochia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0. |
Disponibil online 21 February, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-105 |
Educația şi cercetarea universitară ca factor de ameliorare a securităţii naţionale |
Jomir Eudochia , Belostecinic Grigore |
Academia de Studii Economice din Moldova |
The Collection. Economic security in the context of sustenable development |
2. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-155-73-1. |
Disponibil online 15 April, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-407 |
The role of university image and its impact to competitive advantage |
Jomir Eudochia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Development Through Research and Innovation - 2022 |
Ediția 3. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-3590-5-4. |
Disponibil online 16 March, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-281 |
Premises and possibilities of applying educational marketing in order to improve the image of the university |
Jomir Eudochia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Development through research and innovation - 2021 |
Ediția 2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-54-0. |
Disponibil online 14 December, 2021. Descarcări-4. Vizualizări-400 |