Afiliat la Academia de Studii Economice din Moldova
Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing |
Belostecinic Grigore , Jomir Eudochia |
Economica |
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 17 May, 2023 |
Online university marketing: opportunities and strategies |
Belostecinic Grigore , Jomir Eudochia |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate |
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. "Print-Caro" SRL. 17-17. |
Disponibil online 14 February, 2024 |
Online university marketing: opportunities and strategies |
Belostecinic Grigore , Jomir Eudochia |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 167-176. |
Disponibil online 21 February, 2024 |
Innovation in business as a competitive advantage |
Jomir Eudochia |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe juridice și economice |
SJE. 2023. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 602-607. |
Disponibil online 15 April, 2024 |
The role of university image and its impact to competitive advantage |
Jomir Eudochia |
Development Through Research and Innovation - 2022 |
Ediția 3. 2022. Chişinău. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 77-84. |
Disponibil online 16 March, 2023 |
Educația şi cercetarea universitară ca factor de ameliorare a securităţii naţionale |
Jomir Eudochia , Belostecinic Grigore |
The Collection. Economic security in the context of sustenable development |
2. 2022. Chişinău. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 45-50. |
Disponibil online 15 April, 2022 |
Premises and possibilities of applying educational marketing in order to improve the image of the university |
Jomir Eudochia |
Development through research and innovation - 2021 |
Ediția 2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. Complexul Editorial, INCE. 109-117. |
Disponibil online 14 December, 2021 |
1-8 of 8