Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
943 66 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 12:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09 (573) |
Organization of instruction (560) |
SM ISO690:2012 CIOCĂNEL, Cristina. Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 40-45. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09 | ||||||
Pag. 40-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Transformarea evaluării în autoevaluare reprezintă un scop major de învăţare pentru că oferă multe posibilităţi pentru o evaluare pentru perioade lungi sau chiar pentru întreaga viaţă.
Autoevaluarea facilitează optimizarea, reglarea procesului instructiv-educativ oferind modalităţi pentru găsirea soluţiilor inovatoare. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate"> <meta name="citation_author" content="Ciocănel Cristina"> <meta name="citation_publication_date" content="2012/04/02"> <meta name="citation_journal_title" content="Univers Pedagogic"> <meta name="citation_volume" content="34"> <meta name="citation_issue" content="2"> <meta name="citation_firstpage" content="40"> <meta name="citation_lastpage" content="45"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Strategii%20de%20autoevaluare%20eficienta%20aplicate%20in%20procesul%20educational%20de%20calitate.pdf">