Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
940 66 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 12:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09 (573) |
Organization of instruction (560) |
SM ISO690:2012 CIOCĂNEL, Cristina. Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 40-45. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09 | ||||||
Pag. 40-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Transformarea evaluării în autoevaluare reprezintă un scop major de învăţare pentru că oferă multe posibilităţi pentru o evaluare pentru perioade lungi sau chiar pentru întreaga viaţă.
Autoevaluarea facilitează optimizarea, reglarea procesului instructiv-educativ oferind modalităţi pentru găsirea soluţiilor inovatoare. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Ciocănel, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea „Andrei Şaguna”, Constanţa, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.09</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012-04-02</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Transformarea evaluării în autoevaluare reprezintă un scop major de învăţare pentru că oferă multe posibilităţi pentru o evaluare pentru perioade lungi sau chiar pentru întreaga viaţă. Autoevaluarea facilitează optimizarea, reglarea procesului instructiv-educativ oferind modalităţi pentru găsirea soluţiilor inovatoare.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The changing of assesment into self assesment represents a major goal of learning, because it opens many posibilities for self completly for a long perios, or even for all the life time of the subject. Self assessment facilities the optimization of the procces instructive-educational, offers ways for procces appreciation evaluative and for finding improvment solutions.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>