Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
940 66
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-09 12:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09 (573)
Organization of instruction (560)
SM ISO690:2012
CIOCĂNEL, Cristina. Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 40-45. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470

Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate
CZU: 37.09

Pag. 40-45

Ciocănel Cristina
 
Universitatea „Andrei Şaguna”, Constanţa
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Transformarea evaluării în autoevaluare reprezintă un scop major de învăţare pentru că oferă multe posibilităţi pentru o evaluare pentru perioade lungi sau chiar pentru întreaga viaţă. Autoevaluarea facilitează optimizarea, reglarea procesului instructiv-educativ oferind modalităţi pentru găsirea soluţiilor inovatoare.

The changing of assesment into self assesment represents a major goal of learning, because it opens many posibilities for self completly for a long perios, or even for all the life time of the subject. Self assessment facilities the optimization of the procces instructive-educational, offers ways for procces appreciation evaluative and for finding improvment solutions.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Ciocănel, C.</creatorName>
<affiliation>Universitatea „Andrei Şaguna”, Constanţa, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Strategii de autoevaluare eficientă, aplicate în procesul educaţional de calitate</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2012</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.09</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2012-04-02</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Transformarea evaluării în autoevaluare reprezintă un scop major de învăţare pentru că oferă multe posibilităţi pentru o evaluare pentru perioade lungi sau chiar pentru întreaga viaţă.
Autoevaluarea facilitează optimizarea, reglarea procesului instructiv-educativ oferind modalităţi pentru găsirea soluţiilor inovatoare.</description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The changing of assesment into self assesment represents a major goal of learning, because it opens many posibilities for self completly for a long perios, or even for all the life time of the subject. Self assessment facilities the optimization of the procces instructive-educational, offers ways for procces appreciation evaluative and for finding improvment solutions.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>