Particularizarea conceptuală a CD-zării constructiviste
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
866 5
Ultima descărcare din IBN:
2020-06-01 10:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1347)
General questions of didactics and method (1235)
SM ISO690:2012
STANCIUC, Zinaida. Particularizarea conceptuală a CD-zării constructiviste. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 3, pp. 24-28. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2010 / ISSN 1811-5470

Particularizarea conceptuală a CD-zării constructiviste
CZU: 37.02

Pag. 24-28

Stanciuc Zinaida
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

În acest articol este tratată problema comunicării didactice ca proces – CDzarea, fiind un concept cu largi perspective educaţionale. Este formulată una dintre premisele de eficientizare a CD-zării: aspectul trifuncţional al comunicării didactice raportată la cel ce educă, ca influenţare.

The article deals with the problem of didactic communication as a CD-using process, beging a far reaching educational perspective concept. It formulates one of the premises of the effectiveness of CD-using process: The three-functional aspect of didactic communication related to those who educate, as a influence.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Stanciuc, Z.I.</dc:creator>
<dc:date>2010-07-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>În acest articol este tratată problema comunicării didactice ca proces – CDzarea, fiind un concept cu largi perspective
educaţionale. Este formulată una dintre premisele de eficientizare a CD-zării: aspectul trifuncţional al
comunicării didactice raportată la cel ce educă, ca influenţare.</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>The article deals with the problem of didactic
communication as a CD-using process, beging a far reaching educational perspective concept. It formulates one of the premises of the effectiveness of CD-using process: The three-functional aspect of didactic communication related to those who educate, as a influence.</dc:description>
<dc:source>Univers Pedagogic  (3) 24-28</dc:source>
<dc:title>Particularizarea conceptuală a CD-zării constructiviste</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>