Articolul precedent |
Articolul urmator |
45 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (84) |
General questions of didactics and method (1233) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4233) |
SM ISO690:2012 GOROBEȚ, Evelina. Social media ca instrument de optimizare a procesului educațional în mediul virtual. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 271-280. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p271-280 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 4, 2023 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p271-280 | ||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 271-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aproximativ un sfert din populația globală se implică în mod activ în platformele de socializare online, subliniind natura omniprezentă și vitală a acestui fenomen contemporan. Mediile sociale reprezintă mai mult decât un simplu canal de comunicare; ele exercită o influență substanțială asupra comportamentului și interacțiunilor umane, inclusiv în sfera educației și a învățării. Din acest punct de vedere, articolul de față pornește în explorarea și analiza perspectivelor pe care le prezintă integrarea social media în mediul de predare și învățare. Bazat pe o analiză exhaustivă a literaturii de specialitate relevante, acest studiu examinează cu meticulozitate modalitățile multiple prin care platformele social media pot îmbunătăți peisajul educațional, în beneficiul atât al elevilor, cât și al educatorilor. În plus, articolul delimitează etapele metodologice necesare pentru asimilarea fără probleme a rețelelor sociale în contextul pedagogic. Acest efort analitic este menit să furnizeze o înțelegere mai profundă a potențialului educațional intrinsec al rețelelor sociale și să elucideze strategiile practice prin care aceste platforme pot fi integrate armonios în practicile didactice. Acest lucru, la rândul său, contribuie la îmbogățirea procesului de învățare și la progresul metodologiilor de predare contemporane. |
||||||
Cuvinte-cheie social media, Educație Online, platforme, aplicaţii, competenţe digitale, comunicare, comunicare, proces de predare și învăţare, social media, online education, platforms, apps, Digital skills, communication, teaching and learning process |
||||||
|