Articolul precedent |
Articolul urmator |
67 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-25 12:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025 (85) |
General questions of didactics and method (1235) |
SM ISO690:2012 POPA, Gabriela. Utilizarea aplicațiilor inovative în sala de clasă. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 33-39. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p33-39 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 4, 2023 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p33-39 | ||||||
CZU: 37.025 | ||||||
Pag. 33-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Contextul social actual, postpandemic, ne determină să ne evaluăm activitatea pe care am desfășurat-o în această perioadă. Astfel am ajuns să punem în balanță avantajele și dezavantajele utilizării diverselor aplicații și programe folosite în activitatea didactică. Două dintre competențele cheie de la nivel european, care sunt necesare tuturor persoanelor pentru adaptarea la societatea viitorului sunt: comunicarea în limba maternă și competențe în domeniul tehnologiei informației şi al comunicării; pe acestea ar trebui să le avem în vedere pentru o mai rapidă adaptare a tinerilor la piața muncii |
||||||
Cuvinte-cheie aplicaţii, aplicaţii, predare inovatoare, tehnologii de comunicare, pedagogie, apps, applications, innovative teaching, communication technologies, pedagogy |
||||||
|