Utilizarea aplicațiilor inovative în sala de clasă
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
67 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-25 12:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025 (85)
General questions of didactics and method (1235)
SM ISO690:2012
POPA, Gabriela. Utilizarea aplicațiilor inovative în sala de clasă. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 33-39. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p33-39
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 4, 2023
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

Utilizarea aplicațiilor inovative în sala de clasă

Using innovative applications in classroom

DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p33-39
CZU: 37.025

Pag. 33-39

Popa Gabriela
 
Liceul „Voievodul Mircea”, Târgoviște
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Contextul social actual, postpandemic, ne determină să ne evaluăm activitatea pe care am desfășurat-o în această perioadă. Astfel am ajuns să punem în balanță avantajele și dezavantajele utilizării diverselor aplicații și programe folosite în activitatea didactică. Două dintre competențele cheie de la nivel european, care sunt necesare tuturor persoanelor pentru adaptarea la societatea viitorului sunt: comunicarea în limba maternă și competențe în domeniul tehnologiei informației şi al comunicării; pe acestea ar trebui să le avem în vedere pentru o mai rapidă adaptare a tinerilor la piața muncii

In the aftermath of the pandemic, the prevailing socio-cultural milieu necessitates a comprehensive reevaluation of our endeavors during this epoch. Consequently, we find ourselves compelled to conduct a meticulous appraisal of the merits and demerits associated with the utilization of diverse applications and software within the realm of pedagogy. Of particular significance are two overarching competencies at the European level, which hold paramount relevance for equipping individuals to navigate the contours of the future society. These competencies encompass adeptness in native language communication and proficiency in the domain of information and communication technology. The cultivation and mastery of these competencies warrant strategic consideration as they hold the potential to expedite the seamless integration of young individuals into the evolving labor market landscape.

Cuvinte-cheie
aplicaţii, aplicaţii, predare inovatoare, tehnologii de comunicare, pedagogie,

apps, applications, innovative teaching, communication technologies, pedagogy