Intercultural education: pedagogical actions and social interaction of children with refugee biography
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
426 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-23 02:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.68 (2)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (655)
SM ISO690:2012
KARAVA, Zacharoula, CHARALAMBOUS, Constantia, CHARALAMPOPOULOU, Evita. Intercultural education: pedagogical actions and social interaction of children with refugee biography. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 12-17. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Intercultural education: pedagogical actions and social interaction of children with refugee biography

CZU: 376.68

Pag. 12-17

Karava Zacharoula1, Charalambous Constantia1, Charalampopoulou Evita2
 
1 University of Neapolis Paphos,
2 Kindergarden school
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Fluxul de refugiați din ultimii ani și invazia pandemiei COVID 19 în țara noastră identifică și modelează societățile moderne, care este compusă din grupuri cu elemente culturale diferențiate sau diverse. Structurile sistemului educațional din țara noastră (Minister - Regiuni - Direcții - Unități școlare) sunt reamenajate, deoarece sunt obligate să inventeze acțiuni și acțiuni pedagogice - coeducarea elevilor-refugiați în școli și nu numai. Acest articol rezumă următoarele subiecte, precum conceptul de refugiați și copii refugiați, educația interculturală și formarea studenților refugiați aflați în criză.

The influx of refugees in recent years and the invasion of the pandemic of COVID 19 in our country identify and shape modern societies, which is composed of groups with differentiated or diverse cultural elements. The structures of the educational system of our country (Ministry - Regions - Directorates - School units) are rearranged, because they are obliged to invent pedagogical actions and actions - co-education of students-refugees in schools and beyond. This article summarizes the following topics, as the concept of refugee and refugee children, intercultural education and training of refugee students in crisis.

Cuvinte-cheie
copii refugiați - elevi, educaţie, educaţie interculturală, acțiuni în educația refugiaților și școli,

refugee children - students, education, intercultural education, actions in refugee education and schools