Articolul precedent |
Articolul urmator |
426 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 02:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.68 (2) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (655) |
SM ISO690:2012 KARAVA, Zacharoula, CHARALAMBOUS, Constantia, CHARALAMPOPOULOU, Evita. Intercultural education: pedagogical actions and social interaction of children with refugee biography. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 12-17. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.68 | ||||||
Pag. 12-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fluxul de refugiați din ultimii ani și invazia pandemiei COVID 19 în țara noastră identifică și modelează societățile moderne, care este compusă din grupuri cu elemente culturale diferențiate sau diverse. Structurile sistemului educațional din țara noastră (Minister - Regiuni - Direcții - Unități școlare) sunt reamenajate, deoarece sunt obligate să inventeze acțiuni și acțiuni pedagogice - coeducarea elevilor-refugiați în școli și nu numai. Acest articol rezumă următoarele subiecte, precum conceptul de refugiați și copii refugiați, educația interculturală și formarea studenților refugiați aflați în criză. |
||||||
Cuvinte-cheie copii refugiați - elevi, educaţie, educaţie interculturală, acțiuni în educația refugiaților și școli, refugee children - students, education, intercultural education, actions in refugee education and schools |
||||||
|