IBN
  



  













    
  


  
Close

Afiliat la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău

2023 - 4

Aspecte ale creării mediului de dezvoltare a elevilor capabili de performanțe înalte la matematică
Teleucă Marcel , Sali Larisa
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 2(32) / 2023 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 12 July, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Despre unele aplicații ale formulei lui Pick
Teleucă Marcel , Sali Larisa
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a. 2023. Chişinău. CEP UPSC. 161-173.
Disponibil online 8 December, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Didactizarea conținuturilor și dezvoltarea gândirii matematice
Teleucă Marcel , Sali Larisa
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a. 2023. Chişinău. CEP UPSC. 153-160.
Disponibil online 8 December, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Design-ul domeniilor de dezvoltare a elevilor capabili de performanțe înalte la matematică
Teleucă Marcel , Sali Larisa
Mathematics and Information Technologies: Research and Education
2023. Chişinău. . 112-113.
Disponibil online 30 April, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 1

Didactic aspects regarding the application of the definite integral in problem solving
Cozma Dumitru , Sali Larisa
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a. 2022. Chişinău. Tipografia UST. 102-106.
Disponibil online 22 November, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5