Afiliat la Academia de Studii Economice din Moldova
Strategii competitive de dezvoltare a imaginii întreprinderii |
Malancea Iurie |
Economica |
Nr. 3(121) / 2022 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 10 December, 2022 |
The role of branding and integrated communications in strengthening corporate image |
Malancea Iurie |
Strategii și politici de management în economia contemporană |
Ediţia 7. 2022. Chişinău. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 171-177. |
Disponibil online 6 February, 2023 |
Imaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter Score |
Malancea Iurie |
Economica |
Nr. 3(117) / 2021 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 October, 2021 |
The role of identity in the formation of image |
Malancea Iurie |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Culegere de articole selective |
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 91-97. |
Disponibil online 13 December, 2019 |
1-6 of 6