Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
619 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-06 15:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138+339.137.2]:334.72 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (996) |
SM ISO690:2012 MALANCEA, Iurie. Instrumente și metode de măsurare a imaginii întreprinderii pe piață. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2021, nr. 3(62), pp. 61-70. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.52673/18570461.21.3-62.08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | ||||||
Numărul 3(62) / 2021 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52673/18570461.21.3-62.08 | ||||||
CZU: [339.138+339.137.2]:334.72 | ||||||
Pag. 61-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reviews the tools and methods used in measuring corporate image and presents an analytical model for enterprises in the apparel sector of the Republic of Moldova. In the context of a strong competitive environment, where more and more companies are fighting for the attention and response of the same group of consumers, the development and maintenance of a favourable image in the market is of particular importance for enterprises seeking to develop sustainable competitive advantages. The accelerating pace of technological developments and constant changes in consumer preferences are putting considerable pressure on businesses. They need to measure their image in the marketplace and to use the information gathered to improve their standing and to distinctively position themselves in the minds of consumers. |
||||||
Cuvinte-cheie image, identity, positioning, techniques, Methods, measurement, enterprise, Competitive advantage, imagine, identitate, poziţionare, tehnici, metode, măsurare, Întreprindere, avantaj competitiv |
||||||
|