Ameliorarea imaginii întreprinderii prin utilizarea unui cadru operațional de gestionare strategică a imaginii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
365 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-20 22:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[339.138+005.21]:658.14/.15 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100)
Forme de întreprinderi. Finanțare (325)
SM ISO690:2012
MALANCEA, Iurie. Ameliorarea imaginii întreprinderii prin utilizarea unui cadru operațional de gestionare strategică a imaginii . In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2022, nr. 4(67), pp. 51-57. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.52673/18570461.22.4-67.06
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 4(67) / 2022 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Ameliorarea imaginii întreprinderii prin utilizarea unui cadru operațional de gestionare strategică a imaginii

Improving the company’s image through the use of an operational strategic image management framework

DOI:https://doi.org/10.52673/18570461.22.4-67.06
CZU: [339.138+005.21]:658.14/.15

Pag. 51-57

Malancea Iurie
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 martie 2023


Rezumat

In order to continuously improve the competitiveness of the enterprise through the use of non-tangible assets, the paper discusses and proposes an operational framework for the strategic image management, which comprises three levels and is based on four steps aimed at strengthening and improving the company’s image so that the enterprise’s non-tangible assets serve as a source of sustainable competitive advantage. By going through all the stages, beginning with determining and defining the company’s identity and ending with its continuous improvement, the image of the company is enhanced, strengthened, and communicated in a way that gives it both short and long-term competitive advantages.

În vederea îmbunătățirii continue a competitivității întreprinderii prin utilizarea activelor nemateriale, în articol se abordează și se propune un cadru operațional de gestionare strategică a imaginii, care cuprinde trei nivele și are la bază patru etape menite să fortifice și să îmbunătățească imaginea companiei astfel încât activele nemateriale ale întreprinderii să servească drept sursă de avantaj competitiv sustenabil. Prin parcurgerea tuturor etapelor, pornind de la determinarea și definirea identității întreprinderii și încheind cu îmbunătățirea continuă a activității acesteia, imaginea companiei este ameliorată, fortificată și comunicată într-o manieră ce-i conferă avantaje competitive atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.

Cuvinte-cheie
marketing, image, audit, alignment, Competitiveness, Competitive advantage, Strategies, indicators,

marketing, imagine, audit, aliniere, competitivitate, avantaj competitiv, strategii, indicatori