Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1232 71 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 22:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.21:338.48 (3) |
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100) |
Turism (538) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae. Sporirea performanțelor întreprinderii de turism prin implementarea strategiilor de management. In: Economica, 2017, nr. 4(102), pp. 13-25. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(102) / 2017 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.21:338.48 | ||||||
JEL: M1, M11. | ||||||
Pag. 13-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru practica managerială este importantă cunoașterea metodologiei de elaborare a strategiei unei întreprinderi de turism, mai mult decât conceptele teoretice referitoare la acest domeniu. Strategia întreprinderii reprezintă o pârghie importantă de impulsionare și susținere a schimbării de accente asupra laturii creative a managementului organizației. Pornind de la aceste premise, autorul face o trecere în revistă a necesității adoptării unei strategii de management în cadrul întreprinderii de turism din Republica Moldova, descrie trăsăturile definitorii ale strategiei în viziunea unor autori, clasifică strategiile după mai multe criterii, propune un model de management specific întreprinderii turistice, realizează analiza comparativă a modului de formulare și a modului de implementare a strategiei, caracterizează dificultățile care apar în procesul de implementare a strategiei |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, management strategic, piață turistică, strategii de management, produse turistice, servicii turistice. |
||||||
|