Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1247 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-30 18:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.21:338.48 (3) |
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100) |
Turism (546) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae. Sporirea performanțelor întreprinderii de turism prin implementarea strategiilor de management. In: Economica, 2017, nr. 4(102), pp. 13-25. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(102) / 2017 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.21:338.48 | ||||||
JEL: M1, M11. | ||||||
Pag. 13-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru practica managerială este importantă cunoașterea metodologiei de elaborare a strategiei unei întreprinderi de turism, mai mult decât conceptele teoretice referitoare la acest domeniu. Strategia întreprinderii reprezintă o pârghie importantă de impulsionare și susținere a schimbării de accente asupra laturii creative a managementului organizației. Pornind de la aceste premise, autorul face o trecere în revistă a necesității adoptării unei strategii de management în cadrul întreprinderii de turism din Republica Moldova, descrie trăsăturile definitorii ale strategiei în viziunea unor autori, clasifică strategiile după mai multe criterii, propune un model de management specific întreprinderii turistice, realizează analiza comparativă a modului de formulare și a modului de implementare a strategiei, caracterizează dificultățile care apar în procesul de implementare a strategiei |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, management strategic, piață turistică, strategii de management, produse turistice, servicii turistice. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Platon, N.</creatorName> <affiliation>Agenţia Turismului Republicii Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro,en'>Sporirea performanțelor întreprinderii de turism prin implementarea strategiilor de management</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-9136</relatedIdentifier> <subjects> <subject>strategie</subject> <subject>management strategic</subject> <subject>strategii de management</subject> <subject>piață turistică</subject> <subject>produse turistice</subject> <subject>servicii turistice.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>005.21:338.48</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-12-21</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p><em>Pentru practica managerială este importantă cunoașterea metodologiei de elaborare a strategiei unei întreprinderi de turism, mai mult decât conceptele teoretice referitoare la acest domeniu. Strategia întreprinderii reprezintă o pârghie importantă de impulsionare și susținere a schimbării de accente asupra laturii creative a managementului organizației. Pornind de la aceste premise, autorul face o trecere în revistă a necesității adoptării unei strategii de management în cadrul întreprinderii de turism din Republica Moldova, descrie trăsăturile definitorii ale strategiei în viziunea unor autori, clasifică strategiile după mai multe criterii, propune un model de management specific întreprinderii turistice, realizează analiza comparativă a modului de formulare și a modului de implementare a strategiei, caracterizează dificultățile care apar în procesul de implementare a strategiei</em></p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p><em>For managerial practice it is important to know the methodology of developing a tourism business strategy, more than the theoretical concepts related to this field. The enterprise strategy is an important lever to boost and support the change of emphasis of the creative side of the organization's management. Based on these prerequisites, the author makes an overview of the need to adopt a management strategy within the enterprise, describes the defining features of the strategy in the view of some authors, classifies the strategies according to several criteria, proposes a management model specific to the tourism enterprise, carries out the comparative analysis of how to formulate and how to implement the strategy, characterizes the difficulties that arise in the process of strategy implementation</em></p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>