Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1106 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-02 21:20 |
SM ISO690:2012 VOVNENCIUC, Olga. Modelul de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 144-149. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 144-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul prezintă un model de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt. Scopul de bază al modelului este de a forma competenţa „a învăţa să înveţi”, necesară pentru asigurarea învăţării continue. Formarea competenţei respective presupune un nivel înalt al învăţării autonome dezvoltate prin dirijarea lucrului independent al studenţilor. |
||||||
Cuvinte-cheie model, lucrul independent al studenţilor (LIS), competenţă, învăţare autonomă, învăţământ mixt |
||||||
|