Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1120 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-02 21:20 |
SM ISO690:2012 VOVNENCIUC, Olga. Modelul de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 144-149. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 144-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul prezintă un model de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt. Scopul de bază al modelului este de a forma competenţa „a învăţa să înveţi”, necesară pentru asigurarea învăţării continue. Formarea competenţei respective presupune un nivel înalt al învăţării autonome dezvoltate prin dirijarea lucrului independent al studenţilor. |
||||||
Cuvinte-cheie model, lucrul independent al studenţilor (LIS), competenţă, învăţare autonomă, învăţământ mixt |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-30698</cfResPublId> <cfResPublDate>2012-04-03</cfResPublDate> <cfVol>59</cfVol> <cfIssue>9</cfIssue> <cfStartPage>144</cfStartPage> <cfISSN>1857-2103</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/30698</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Modelul de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt </cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>model; lucrul independent al studenţilor (LIS); competenţă; învăţare autonomă; învăţământ mixt</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Autorul prezintă un model de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt. Scopul de bază al modelului este de a forma competenţa „a învăţa să înveţi”, necesară pentru asigurarea învăţării continue. Formarea competenţei respective presupune un nivel înalt al învăţării autonome dezvoltate prin dirijarea lucrului independent al studenţilor.</cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>The present article deals with a model for directing the independent work of students in the blended learning. The principal goal of the model is to develop the competence „learning to learn”, which is necessary to ensure the lifelong learning. The formation of this competence requires a high level of autonomous learning developed while directing the independent work of students.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-36638</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-36638</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-36638-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Vovnenciuc</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Olga</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>