Articolul precedent |
Articolul urmator |
67 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 16:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`246:316.42 (1) |
Lingvistică. Limbi (5113) |
Procese sociale. Dinamică socială (587) |
SM ISO690:2012 CHIRA, Oxana. Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 329-333. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 81`246:316.42 | ||||||
Pag. 329-333 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această contribuție oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor părți interesate lingvistice care se implică în subiectele incluziunii și multilingvismului, contribuind la o mai bună înțelegere și implementare a acestor probleme în instituțiile de învățământ și societate. Includerea limbii este un aspect crucial al eforturilor mai ample de incluziune socială și justiție, încurajând o societate diversă și incluzivă, în care toți indivizii sunt tratați în mod egal și respectați. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea profesorilor, multilingvism, incluziune, interdisciplinaritate |
||||||
|