Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
67 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 16:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81`246:316.42 (1)
Lingvistică. Limbi (5113)
Procese sociale. Dinamică socială (587)
SM ISO690:2012
CHIRA, Oxana. Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 329-333.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen

CZU: 81`246:316.42

Pag. 329-333

Chira Oxana12
 
1 Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți,
2 Bergische Universität aus Wuppertal, Germania
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Această contribuție oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor părți interesate lingvistice care se implică în subiectele incluziunii și multilingvismului, contribuind la o mai bună înțelegere și implementare a acestor probleme în instituțiile de învățământ și societate. Includerea limbii este un aspect crucial al eforturilor mai ample de incluziune socială și justiție, încurajând o societate diversă și incluzivă, în care toți indivizii sunt tratați în mod egal și respectați.

Cuvinte-cheie
formarea profesorilor, multilingvism, incluziune, interdisciplinaritate