Articolul precedent |
Articolul urmator |
64 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111(072):008 (1) |
Limba engleză (699) |
Civilizație. Cultură. Progres (824) |
SM ISO690:2012 RĂCIULA, Liudmila. Developing Intercultural Competence in an EFL Class. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 333-339. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111(072):008 | ||||||
Pag. 333-339 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema dezvoltării competenței interculturale la lecțiile de limba engleză și subliniază importanța acesteia în societatea modernă globalizată. Pentru o mai bună înțelegere a conceptului cheie, în articol se prezintă o privire de ansamblu asupra definițiilor „culturii”, se definește termenul „competență interculturală” și se enumeră componentele acestuia. Avem convingerea că elementele culturale, fiind incorporate într-un curriculum bine structurat, pot fi implementate sistematic pe parcursul diferitelor etape de învățare a limbii. Cunoașterea unei limbi nu presupune doar stăpânirea vocabularului, a gramaticii și a regulilor de ortografie. Cele mai reușite lecții de limbă engleză oferă cursanților oportunitatea de a învăța atât cultura, cât și limba țării anglofone. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, componente culturale, produse, practici, perspective, competenţă interculturală, cunoştinţe, abilităţi, atitudini |
||||||
|