Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
77 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 18:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81 (8134) |
Lingvistică. Limbi (5113) |
SM ISO690:2012 PRUS, Elena. Discursul publicitar francez: particularități lingvo-pragmatice ale enunțului averbal. In: Intertext , 2023, nr. 2(62), pp. 129-131. ISSN 1857-3711. DOI: https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intertext | ||||||
Numărul 2(62) / 2023 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.13 | ||||||
CZU: 81 | ||||||
Pag. 129-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|