Discursul publicitar francez: particularități lingvo-pragmatice ale enunțului averbal
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
77 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 18:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81 (8134)
Lingvistică. Limbi (5113)
SM ISO690:2012
PRUS, Elena. Discursul publicitar francez: particularități lingvo-pragmatice ale enunțului averbal. In: Intertext , 2023, nr. 2(62), pp. 129-131. ISSN 1857-3711. DOI: https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.13
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intertext
Numărul 2(62) / 2023 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750

Discursul publicitar francez: particularități lingvo-pragmatice ale enunțului averbal

French Advertising Discourse: Linguo-pragmatic Peculiarities of the Verbless Statement

DOI:https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.13
CZU: 81

Pag. 129-131

Prus Elena
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 martie 2024