Discursul publicitar francez: particularități lingvo-pragmatice ale enunțului averbal
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
78 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 18:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81 (8211)
Lingvistică. Limbi (5171)
SM ISO690:2012
PRUS, Elena. Discursul publicitar francez: particularități lingvo-pragmatice ale enunțului averbal. In: Intertext , 2023, nr. 2(62), pp. 129-131. ISSN 1857-3711. DOI: https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.13
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intertext
Numărul 2(62) / 2023 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750

Discursul publicitar francez: particularități lingvo-pragmatice ale enunțului averbal

French Advertising Discourse: Linguo-pragmatic Peculiarities of the Verbless Statement

DOI:https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.13
CZU: 81

Pag. 129-131

Prus Elena
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 martie 2024


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Prus, E.M.</dc:creator>
<dc:date>2023-12-30</dc:date>
<dc:identifier>10.54481/intertext.2023.2.13</dc:identifier>
<dc:source>Intertext  62 (2) 129-131</dc:source>
<dc:title>Discursul publicitar francez: particularități lingvo-pragmatice ale enunțului averbal</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>